Då kör vi en till med veckan som gått

Herrejisses vilken liv jag har levt dem sista dagarna. Som sagt jag hinner inte ens gå in på facebook och då är det extremt mycket. I torsdags var det dags för bästa vän nummer 3 att komma hem till Gbg hämtade damen på centralen och vi åkte till bästa vän Jennifer. Sen blev det träning direkt men Jossan efter en fika. Sen blev kvällen Lugn:)
Fredag började med ett träningspass vid 11.30 och vidare till ett annat. sen hem äta vila för att köra Zumba. Vi var super trötta efter passet och det blev mys med min K. Lördag var det sol och bad ute på Lilleby. Kvällen hamnade jag först hos svärisarna och åt god mat och drack vin. I väg till Jossan och drack ett glas vin för mycket kan jag tro. Kom hem kl 6 och K undrade om det regnade ute men det var bara så att jag hade dansat så jag var helt blöt. Ja ni vet ju hur man ser ut i det tillståndet haha fy usch lite ångest måste jag erkänna. Men sjukt roligare kan man inte ha. Söndag var det sängen som blev min bästa vän. efter det gick vi till Liseberg jag och Jossan träffade lite folk från salsan. Dansade hela kvällen men ska erkänna att jag var väldigt seg:) I måndags var det träning och sen blev det mat hos mig och stranden. efter det Bio i en lokal här vid mig. Sen utgång till vasastan på ett ställe följt av dans på Berså! Älskar Gbg att även måndagar inte är en död dag. Här följer lite bilder på dem förloppna dagarna.





















Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!