I veckan har vi lagat en gudomlig maträtt ...

img_4469 (MMS)

I veckan har vi lagat en gudomlig maträtt med årets kock! Han var skit skön allså:) vi har haft vin föreläsning och vinprovning. jag promenerar varje dag till skolan och det känns att det kanske börjar hända grejer efter 2 veckor. Löpningen drog igång denna veckan och jag fixade att springa 1 mil. Jag är så envis tror jag så det funkar. Köpte en skit snygg klänning på Hm idag som jag ska ha i morgon när vi har en liten tenta/ termin fest med klassen och vi blir så jäkla många. Hoppas grannarna är OK?! Har pratat och lämnat gulliga lappar till dem så vi får hoppas att det är räcker. Efter vår fest ska vi till Yakida som Josefin jobbar så hon fixar gratis inträde till dem flesta i allafall. Majsan kommer och det känns som det kommer bli så kul:) puss

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!