salsa kurs

i dag var det andra dagen på salsa kursen. Helt otroligt roligt, Tycker alla ska gå på en sån här kurs, Man blir så glad och nöjd med sig själv:)

Matväg har allt gått bra som vanligt,, Asså jag tycker detta känns för lätt för att det ska vara ett sätt att gå ner, som jag har märkt på bloggar så tar lite tid att köra. Men om man inte har tappat nåt på 4 månader så är det väl inte riktigt en diet för mig för det är ju poängen med detta.
 
Ingen träning i dag för mig. Bara promenad 50 min.
Jag tränar 5 ggr i veckan nu och sla försöka hålla minst 3-5 ggr i veckan om jag ska ta mig runt det där varvet. Så bra pepp grej om man tappar suget på att träna. Anmäl dig till en tävling! jag lovar det är peppande och man tänker inte så mycket på att tappa vikt.

tror det är tjejmilen snart det är perfekt att köra.

Ha en mysig kväll Puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!