Måndag

I dag är det måndag och äntligen ska jag gå på ett Zumba pass med en sådan duktig tjej. Helgen har jag varit i Sthlm. Då har det blivit skit mat, men verkligen försökt tänka på att äta något vettigt. I Fredags åkte jag till Sthlm med jobbet och vi hade det super kul. I lördags var jag ledig och passade på att träffa min vän Aida. Hon har ett hjärta av guld och hon är en av dem finaste tjejer jag känner:). Sen hem på söndagen och somnade direkt i soffan.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Aida

<3 Det va kul att ha dig här!

Sen du åkt har jag bara lyssnat på marengue ocg salsa, hehe. Tydligen är La Isla, (klubben som vi gick till) en gammal klubb som funnits ett tag. Så vi hittade rätt på första ;)

2011-12-13 | 21:27:44




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!