Konstigt

Jag tappat KG efter KG nu och vågen ligger på 65,4 jag fattar inte varför. Jag har tappat 10 kg nästa den februari. Mätte mig också då jag inte tänkt på det innan och jag hade minskat 3 cm i midjan? Jag äter inte super bra unnar lite gott i bland. Det jag har ändrat är att jag äter frukt som mellanmål kan det vara det? Minskat träning har jag gjort också till 3-4 ggr i vecka. Är i mitt bästa form just nu. Satsa till sommaren 2012 ska bli härligt. Kanske har släppt nu och äntligen så fattar inte kroppen vad jag vill det är oftast då den gör som man vill.

Kör osminkat i dag till skola. Ska ha samtal om min praktik och hoppas på ett gott betyg:)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna S

Hur många cm har du tappat i midjan sen du startade i februari?



Hoppas också att LCHF kommer att hjälpa mig att visa vad man ska äta och att bli av med sockersuget. Man får som du säger äta det som man känner passar för en själv och absolut inte föra detta över på sina barn. Det skulle jag aldrig göra!



Tack för din härliga blogg! Fortsätt kämpa! Jag är precis i början där du var i februari och med tanke på ditt resultat så kommer jag inte att ge upp och jag gillar att din blogg är ärlig och öppen och att man får följa dig. Toppen!

2011-12-08 | 22:59:06




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!