Jag är världens stoltaste faster till Wilm...

img_4856 (MMS)

Jag är världens stoltaste faster till Wilma. Ett litet underverk kan man lätt säga. I dag har jag jobbat och jag har känt mig irriterad på olika personer för olika saker. Men i bland tror jag nog att jag bryr mig för mycket. Men i morgon blir det nog bättre! Min träning i dag blev cykel till jobbet i morse. Men så sugen jag är på passet jag ska gå på i morgon. Piloxing trodde att jag skulle dö i uppvärmningen sist sjukt grymt pass. I går gjorde jag crosstraining på Landala ska erkänna att det blev ett Zumba pass till lunch men det räknas inte för det gör man av glädje!! Fy fan vilken spysmak jag fick i allafall på crosstrainingen och efter passet,,tränaren var GRYM, I like it alote..vad gjorde jag innan jag tränade frågade jag mig själv i går kan verkligen inte varit nåt speciellt i allafall för jag minns det inte.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Aida

Men ååå vad SÖT!!



GRATTIS :D

2011-08-17 | 20:11:50




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!