Träning behöver inte visas på våg men i bilder

Bilderna är lite olika tagna för Kristian tar dem!
men alla som ska ner i vikt ska ta bilder på sig själv i alla vinklar.
nu har jag klippt bort allt i bilderna och bara visar det som är relevant.
Som sagt vågen visar inte samma som bilder och jag märker verkligen hur jag minskari kläder och det börjar sitta löst:: Och det tackar vi mycket för!
Jag håller fortfarande på med LCHF och det funkar bra! Höll på att få ett återfall i söndags och det var jätte jobbigt men jag klarade att hålla mig i från. Jag vet att alla ni som försöker tappa i vikt ge inte upp i fall man gör små steg och fuskar. Många frågar mig om vad jag tycker om lchf och jag tycker att den funkar att tappa i vikt och man kan äta mat och dricka vin, äta choklad i måttlig mängd, men fett i så stor mängd känns inte bra långsiktigt. Jag tränar ju också men dem sista 2 veckor har inte varit så aktivt men ändå gett resultat. 
SÅ KÖR PÅ KÄMPA MED TRÄNING OCH MAT så går det super!!
ALL LYCKA.. dessa bilder är för min skull och att jag ska känna mig stolt
 
vecka 1


Vecka 5

Vecka 8 NU!

Mage Sidan

Vecka 1


Vecka 5

Vecka 8 nu!

Rygg


Vecka 1


 Vecka 5

Vecka 8 Nu!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lydia

Wow Jessica! Visste inte att du körde detta såhär seriöst nu. Det är ju markanta skillnader. Och du ser veklgen underbar och spruslande ut på alla bilder jag sett :-)! You go girl, sjukt bra vilja och disciplin!

2011-04-05 | 17:24:21
http://tulpanbarn.blogg.se/
Lydia

Hallåååå vart är min kommentar? Är det du som inte accepterat den eller kom den aldrig fram?!



Tycker iaf att du är skitduktig Jessica, sjukt imponerad av din vilja och styrkan som krävs! Det ger ju verkligen resultat ser jag! You go girl!!!

2011-04-07 | 18:48:24
http://tulpanbarn.blogg.se/
Anonym

Sjukt bra jobbat!

2011-04-08 | 18:09:52




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!