Studenternas tid är i bland rena himmelrik...

img_4166 (MMS)

Studenternas tid är i bland rena himmelriket! I dag låg jag och gobitarna och lapade sol några timmar:) helgen börjar fyllas på med aktiviteter och jag har bokat 4 träningspass denna veckan plus dansen som är rena cirkusen! Men jag älskar det! Glöm inte att köpa er något fint till påsk så ni känner er så fina ni någonsin kan! Jag ska det i allafall kan jag lova:) Ni som skriver kommentarer fortsätt jag vet att det är en process men hur glad blir jag inte då:) ni blir bara fler och fler som läser! Skriv jag älskar att få kommentarer så roligt!! Blir ju ännu mer taggad och tillsammans kan vi eller hur? Sov sött kära läsare och så syns vi i morgon. Med skola, dans, träning och sen lite mer dans:) tjingeling

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!