Dagen har spenderats på jobbet i dag också...

img_1876 (MMS)

Dagen har spenderats på jobbet i dag också! Har massa tränings abstinens och i morgon ska jag körs som f-n. I dag har jag ätit lite dåligt:( alltså inte fel mat utan bara lite mat. Känns som man tappat matsuget lite faktiskt, men det är ju bara i dag. Köpte en skit stor påse godis till jobbet i dag som skulle fylla ut påskägget. Legat framför mig hela kvällen och det är nästa helt löjligt att jag inte ens är sugen, eller? Jag har inte ätit något sådant på 9 veckor och det är verkligen det sista jag skulle äta om jag fick äta nåt som ligger utanför min kost! Hur underbart är det inte då, för 2 månader sen hade halva ägget varit borta. Vet att många peppas av bloggen och nu undrar jag Mina änglar ni tränar väl och äter vettigt hoppas jag. Påsken hoppas jag på en rejäl partykväll och sjukt snygg outfit på min nästan magnifika kropp;) haha nej då men Im om My way!!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!