Måndag med svarta moln

I dag kunde jag inte gå på den tidiga FÖL för den var en kvinna som skulle kolla lägenheten. Tror du hon kom NEJ usch så störande. Sen åt jag och min sambo sushi väldigt gott. Väl inne på FÖL som var på eftermiddagen så fick jag ett så otoligt tråkigt besked från min syster. Hennes och henriks hund får inte leva längre för han har canecer i magen:( Asså vår lilla putte som har varit med i så många år 10 ungefär ska inte få vara med mer. Detta är så hemskt och jobbigt för min familj och jag tänker och känner med er:( Putte är världens bästa och han fick det bästa också av er.
Så i dag är min dag svart och tråkig

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!