Nu ska jag skriva.

ja då bröt jag mitt löfte om att skriva igen. Men veckan har rullat på som bara den och förra fredag var det tenta fest och termins fest men några från klassen. Vi hade det jätte roligt, men jag var nog väldigt trött. Vi gick till ett ställe som heter Lounge och dansade lite, men det var så trångt så det gick kanppt komma fram men det var helr okej. Sen har jag bokat klipptid till nästa onsdag. det ska bli så undebart att få fixa till håret. det är helt hemskt.

Sen har vi börjat en ny kurs i skolan, Näringslära. det är så otroligt intressant och vi kommer bli proffs på uträkningar med mat och hur mycket energi vi får i oss och hur mycket man igentligen behöver. Har en grym dietist som föreläser och hon är intressant och lyssna på. Det är verkligen så roligt och intressant nu, att få bli mer proffisonell än vad svenne banane är och kunna se till att få rätt kost. tyvärr finns det ju inte på svart och vitt vad man ska äta, men rekommendatioen på vad kroppen behöver och vilken balans intaget ska vara för att du ska kunna fungera på topp.

Träningen är i full gång och löpning har stått i fokus nu när jag ska sänka mitt fetthalt i kroppen. Sprobger ca 4 gånger i veckan och sedan gymmer för att köra armar, mage rygg och allt det andra :) 
känns skit bra och ska fakriskt sticka i väg snart här.

I helgen ska jag jobba och kristian också. Hade en uträkning om vad för utgifter vi hade i mat väg och det var helt sjukt mycket kag vill inte ens säga det. Måste skärpa oss med det. Vet att vi kan leva så snålt som 500 kr i veckan på mat.

Saknar min vänner och familj i Jkpg och vill träffa dem:(

Städdag i dag jätte tråkigt. Ha det bra puss

LITE BILDER FRÅN NYÅR OCH FESTEN I HELGEN!


Mamma på nyår


mamma och Bobban


fruktfat


ett jätte hemskt kort taget av bob


Anders och Matilda


Josefine Anders och Josefine


Lydia



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!