Springa är på schemat. Jag är laddad, vill...

img_3680 (MMS)

Springa är på schemat. Jag är laddad, vill tappa 7-8 kg nu på 6 månader. Se om jag orkar hålla ut så länge. Har tidigare kört den lätta vägen med Cambridge kuren. Den har funkat och jag har tappat i vikt och ja lyckats hålla den bra (med några kg upp). Tycker det är lätt att köra diet och förlora vikten snabbt, men nu vill jag verkligen bli fit och jag älskar att träna och man får ju inte göra den när man kör på diet och sen så vet man ju inte hälsorisker för en diet?. Läste carolina Gynnings blogg (Sjukt bra dessutom)Hon är börjar bli riktigt fit och hon har skippat detta med svält och kör sten hård träning istället.Hon skriver det att desto äldre man blir desto mer slapp blir huden och hänger (mage,bröst Ja you name it) man vill då ha musklerna och spänstigheten och MÅ BRA framför allt! . Så nu ska jag träna löpning, kört det nu under sommaren (förutom när jag inte varit bortrest och ätit skit)men när hösten börjar ta fart blir det gymmet och massa nya roliga pass att gå på. Jag tränar på sportlife och det gillar jag jätte mycket. Ha det bra nu OCH UT OCH RÖR PÅ DIG, MAN MÅR SÅ BRA EFTERÅT!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Aloma

älskar din nya livsfilosofi vännen!

2010-08-22 | 13:07:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!