Ensam

Usch vad tråkigt det är att vara ensam.
Idag har jag fixat anmälan till handels högskolan. Jag ska i väg till Ungern nästa vecka och kan inte skriva in mig. Skickade in ett mail och dem gav mig besked direkt att dem skulle fixa detta.
I dag har jag inte gjort alls mycket, tycker det är lite tråkigt att vara ledig nu, jag vill börja skola:) LÄngtra faktiskt..Fråga inte mig om 2 månader om jag är lika förväntans full över skolan.

Jag har faktiskt plockat iordning min balkong för vet du vad HÖSTEN ÄR HÄR!
Kändes i hjärtat vill jag lova. Där har vi haft många mysiga sommarkvällar.

I eftermiddags körde vi på löpning, men jag var lite trött i benen i dag så jag sprang bara 5 km.
Min plan för den närmsta framtiden är att tappa ca 7 kg i vikt till Januari det är ca 1 kg i månaden..Det är inte så mycket insåg jag:) det ska jag nog fixa. Är ni några mer med på detta? ska vi kämpa tillsammans?

Syrran, Julia och jag är sugan på Gbgvarvet nästa år..2,1 mil jisses vad har jag gett mig in på!

Ha en bra tisdag puss

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Julia

Götebrogsvarvet!!!=) O yes!

2010-08-18 | 21:45:55




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!