Blogg semester slut:)

Nu hade jag tänk att börja skriva så gott det går innan skolan börjar.
Sommaren har ju varit helt toppen med resor lite varstans:)

Portugal var helt sjukt roligt med tjejerna och vi levde  verkligen som att det vore den sista dagen( mitt motto).
Det bästa var att surfa bland Portugalsvågor (sjukt svårt). Tog en liten spontan tripp med ett gäng för att surfa och det blev till den roligaste och jobbigaste dag jag varit med om:)
Sen blev det så klart lite turist tittande i Lissabon som Sintra och lite nere vid hamnen.
i Lissabon så kostade ölen 1 E och 1/2 liter mojitos 6E snacka om billig dricka. Det var ca 80% killarn och 20% tjejer så om man har dåligt självförtroende så ska man defentivit åka dit. Vissligen så tafsade dem rejält på en och man försökte förklara att svenska tjejer har en Freezon, dem såg lite konstigt när jag sa det och fortsatte att tafsa;..

ricardo som vi känner sedan tidigare. Han studerar i Lund. Han var våran peronliga guide i 2 dagar. Helt toppen snällt av honom:)


Vi åt Portugisiska kakor som är som en deg med vaniljkräm i. Julia älskar dem:)



träning 1 dag av 10. vad hände med demm andra dagarna?


Sintra och turistar

Ja det finns mängder med bilder på fejjan!

Puss och kram

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!