Lady gaga

Ja som ni alla säkert vet så ringde jag till NRJ i går och blev samtal 21 när låten med lady gaga kom upp.
Live i radio var jag med men som tur var det ingen som hörde detta pinsamma samtal;) Haha ingen kan lyssna på det nu heller för det finns inte´hoppas jag. Jag vann ju 2 biljetter jippe. Jag har bestämt att min syster ska följa med ( hoppas hon ger nåt fint tillbax) och vi ska bo på hotell och säkert dricka lite vin o gå ut i det heta Sthlm livet. Ska bli riktigt roligt. Man hade ju kunnat sälja biljetterna och fått riktigt goa pengar för dem. Ligger på 1000 kr st men vet ju inte vilka platser man har. Fast en upplevelde är mycket roligar än pnegar och kul o ha lite egen tid med sin syster.
Helgen som varit har inte varit kul för det har varit jobb och plugg. Var i ullared och köpte vissligen en jätte söt klänning som ni ser på bilden. sen så har jag försökt att lägga så mycket tid jag kan på att plugga.
Träning har jag fått in också..hoppas på en fit kropp nu till sommaren få se om jag kanske kan lösa det på ett snabbt sätt fast inte kanske det bästa..
Ja den uppdateringen från mig..Längtar till sommaren ska ju åka till portugal med mina bästa och gamla vänner Aida och Julia:)


Den är inte så glansig i verkligheten. Ben vit och en perfekt sommar klänning när man är brun.


Fin liten spets under bysten. Ullared har i bland små fynd man kan hitta och så är det roligt att gå runt där och bara spana på saker.


Mina fina tjejer som har ett jätte fint och stort hjärta

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Aida

LOVE U!

2010-05-03 | 08:24:39




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!