helgen som varit och början på veckan

tyvärr har mitt mobil blogg slutat fungera vet inte vad det är men något konstigt har hänt.
I fredags var vi ute på landet hos Kristians kusin som bor i mellan Gbg och Trollhättan. Hade det ,ycket trevligt med lite ,ys mat och vin. på lördage var vi vid slussarna och det var så otroligt mysigt. fanns en stig som heter kärlekensstig. Den ska vi vandra i sommar:)

Frukost ute på baksidan av huset


Vid Slussen i Trollhättan


Kristian o hans Kusin vitamin ;)

Sedan på Lördag kvällen var jag bjuden på födelsedagsfest hos finaste Josefine.
Vi blev bjudna på jätte god mat och jätte god kaka. Tyvärr drack jag väl lite för många glas rose men en lyckad kväll med utgång på Tranqilo (ett latino stället).

Matilda and mee


Födelsedagstösen


Sing star med en full Jessica är inte att rekomendera ;)

Sen i Tisdags så fixade jag min balkong för vår/sommaren den blev så fin men jag höll på att städa den i typ 6-7 timmar. Var helt slut i kroppen efter det. Men fint vill jag lova blev det:)

I mitt ena hörn


I mitt andra hörn

Och i mitten :)

i kväll då var det en flaska rött med grilltema. En helt underbar eftermiddag med sol och mat med mina klasskamrater. Asså vad man kan uppskatta solen och härliga POSETIVA människor runt omkring sig, man mår så bra av detta. Snart kommer hälften av oss fortsätta studierna och hälften kommer sluta då deras utbildning är klar med vi fortsätter. Så nu fram till slutet av terminen så ska vi ha massa små mysiga kvällar framöver och min balkong ligger på tio i topp listan. Åhh ska grilla i morgon också någon som vill komma?


Alice o Evelina

Våra fina pojkar i klassen Tobbe och Anders


Långbord och solskyddsfaktor för att vara på den säkra sidan

Oj ett sisådär kort


Alla på kort utan Anderas och MATILDA som gömmer sig på bilden

Som sagt ett riktig toppen kväll och härliga människor.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!