Personal middag

I går gick jag och Käkade på Jensen vid brunnsparken. Det var så trevligt ställe. God mat men lite över priset för det man fick. satt där en stund och umgicks med mina snygga kollegor. Sen gick jag och Lotta ( kollega) till ett nytt ställe som hade öppnat på Vasaplatsen. hängde där och träffade hennes vän Brian från England. Så där fick man prata engelska igen. Men vilken härlig människa det var. Hade jätte roligt. Hem vid 1 tiden för att orka med dagen som kommer bestå av mycket plugg. Måste göra klar en grej och har väl insett att man inte bara ska läsa allt man ska förstå det också. Men jag ska inte klaga jag älskar studera har jag kommit på. Men i kväll ska jag nog vara hemma min hals blir aldrig bättre. Kan ju bero på att jag inte tar det lugnt. Mys pys i kväll men Kristian.


Jag kände mig så fin. Fick en fullträff på outfiten


aloma, Lotta och Jag


karin som fick jobba:(


Vitlösbröd är så gott. Det blev förrätten


Lite halv ätet. Men oxfile medium. Såååå gott.


Mys

Lotta och Brian

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jennie joelsson

Fi du va i klänningen o frisyren kram Jennie

2009-10-20 | 18:27:59




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!