En helg i dagens lugna tecken

I fredags åkte jag till Jkpg för att träffa mina vänner och min familj. Endast familjen blev det för alla var upptagna med sitt, med det är så det är ibland (saknar er tjejer). Jag, Linus och mamma åt mammas godaste scones som finns och kollade idol och åt godis. Sen fick det bli lite plugg i natten. På Lördag åkte jag och mamma in och hämtde Leja för att vara barnvakt några timmar. Hon var så snäll och söt och vi hade det så mysigt. På eftermiddagen var det dags för kalas för linus och emil. det blev massa presenter till Emil och några få till lInus. det bjöds på smörgåstårta och massor av kakor. Sen på kvällen satt mamma och jag kollade körslaget, som var ganska okej bara att jag kände mig jätte gammal. sen så blev det söndag och jag träffade pappa en stund sen så åkte jag hem. Väl hemma i har jag gjort lasgane till en hel vecka. Ska strax hämta krille på jobbet.
veckan bli tuff med jobb och plugg. Helgen ska jag vidare till Lund för att träffa Julia som jag inte har sett på väldigt väldigt många månader och det ska bli så kul. När ska jag hinna träffa min sambo då?

Ha det bra puss






Födelsedagsbarnet som fyllde 2 år


Smörgåstårta


denna fick Emil av min mamma

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!