Uppdatering dålig

Usch ni förstår inte hur mycket det är hela hela tiden.
ska försöka uppdatera er av det som hänt sedan sist.
Förra veckan i måndags skrev jag sist. Då lämnade vi in vårt arbete som vi gjort i min grupp. Hade sedan redovisning av det i Onsdags och vi var grymt bra. Var stolt över mitt arbetet och hoppas så klart på ett G som jag verkligen tror att jag kommer få. Då har jag klarat 2 kurser:) På Kvällen kom Ida och hälsade på en snabb visit och vi hyrde film och hade en undebar kväll ( tack Ida för att du är en sån fin tjej). Torsdag började redan en ny kurs eller rättare sagt 2 nya kurser. Kemi och fysiologi. Ja då Fick man börja plugga på Fysiologin för tentan skulle vara efter en vecka. På kvällen träade jag och Matilda, jennifer och kollade på mammas pojkar. På fredagen skulle jag och Krille ha mys kväll men det gick inte så bra för sängen kallade redan vi 22. Lördag pluggande jag med Matilda, Jennifer och Josefin. skönt att plugga i grupp. Kvällen var det Halloween fest hos matilda och det var en av de roligaste festerna jag varit på. Vi var ett så skönt gäng och alla hade det super trevligt. Fest är så mycket roligare än utgång:) Söndag satt jag och pluggade lite granna, lagade mat och kollade matchen mellan IFK och AIK. Jag hade tippat också men fick bara in 6 rätt av 8. Måndag heldag i skolan och sedan jobb på kvällen. Tisdag så var det skola hela dagen och sen plugg till 18 sen gick jag och Matilda och tränade. Onsdag var det skola igen och sedan plugg hos Matilda ( Igen) Satt där till 20 sen hem och fick pizza av Kristans Pappa. Torsdag kom Anders, Matilda och Jennifer till mig och vi satt hela dagen och pluggade, (bilder kommer) Sen stack vi oh tränade kollade mammas pojkar och tog det lugnt inför tentan som komma skall.
Fredag (idag) Gick upp tidigt åt stadig frukost och var skit nervös hela tiden. Fick springa på toa styp i kvarten. Väl inne i salen när vi fick tentan skakade mina händer, men slutade efter ett tag. Fattar inte att jag blev så nervös. Men det var 4 frågor som gav 6 p. Jag svarade på alla, men usch vad osäker jag är HOPPAS HOPPAS  på ett G. Väl hemma kände jag mig helt groggy och la mig och sov 3 timmar innan jag stack i väg till jobbet. Nu i kväll har vi lagat god mat och tittat på Idol. Ska sova strax. Hoppas du orkade läsa till detta:)
I morgon ska jag träna sen hämta Krille på jobbet vid halv 7 för att handla och lyckad med en mys kväll. Får banga brudarna i morgon. Längesen jag var med Krille, måste ta hand om varandra:) Fattiglappar som vi är så får det bli film eller nåt annat klassigt
Sov gott puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!