Tenta avklarad och svinsprutan.

I dag har jag haft fixa dag. Först på morgon gjorde vi tenta. det kändes som det gick bra faktiskt , men vill inte bli för besviken om jag inte klarade den. Sen efter det så gick jag till banken satte in pengar och skaffade mig ett pensions konto. Vissligen inte så mycket nu men alltid något. sen stack vi och tog sprutan ( det gör lite ont i armen måste jag säga) Köpte med mig räkor och hade en sån super mysig kväll men Kristian. Är jätte trött så sängen ropar nog snart. Åhhh så glad för att det är över min tenta!!!

I helgen Lund med utklädnad som börjar på P Fick en så billig biljett att det är helt sjukt. Sen blir det verkligen snål verner där nere. Men kul ska vi ha!

Sen ska jag hem för farfar fyller 70 år den 11 dec. Ska bli så kul att träffa alla, men extra mycket för Leja och Emil. Leja har precis tagot sina första steg:) Åhh är så förväntansfull över att träffa lilla kickan..Hon är ju så söt.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!