En lugn kväll och julmarknad

I går var vi på stan och shoppade jul saker på second hand.
Jag köpte en advents stake för 7 kr och massa annat krims krams för en billig peng.
Sen gick vi och åt på Mcdonalds. Åkte hem och slappade i soffan.
Sen gick vi och köpte lite mat och lagade. Vi bestämde att det fick bli en lugn hemma kväll med massa mys.
Jag har blivit jätte förskyld så för mig var det bra. I morse gick vi upp och åt brunch på ett student ställe. Det var så mysigt och BILLIGT:) det som är så bra med Lund om man är student.
Sen gick vi på julmarknad och hade det väldigt trevligt. Väl hemma hos JUlia så bakade matilda Julia (jag) lussekatter. Dem är inne i ugnen nu så hoppas på goda resultat.
En härlig 1 advent önskar jag er:)




Julias nyköpta adventstake


God morgon:)







Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!