Måndag

En ledig dag hade jag i dag. Först fick jag sticka i väg till skolan för att göra en inlämningsuppgift som ska vara inne på torsdag och eftersom jag jobbar hela tis och ons så har jag inget tid för denna.
Sen när vi kom hem så fick jag sätta mig med sommarschemat. Tråkigt att göra det på sin lediga tid, men då slipper jag det i morgon. Hoppas verkligen på det bästa att alla ska godkänna det från oss för det är riktigt tråkigt att göra om det.
Sen stack jag och Krille till gymmet. Körde en löpning på bandet, var så glad för jag sprang 4 km på 25 min som jag annars brukar göra på 30 min. Sen efter det så körde vi Bodypump som var så jobbigt för jag har ju inte tränat på ett tag och man tappar sina muskler, det posetiva är att man bygger upp dem lika snabbt som du förlorar dem:)
Sem hem och käka lite och ren skriva min matte. Nu blir det sängen.

Ha det så bra puss

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!