Jobb helg

Måste meddela att det inte har hänt något fre,lör eller söndag.
Jag har jobbat kommit hem lagt mig. JO fresten i Lördags åt jag Chips. Herregud så gott det var.. Men inte mycket!
Sprang 4 km lördags morse så det var jag värd. Morgonpromenad stter i fortfarande varje dag. I morgon börjat jag med hård gym  (BP) och löpning på 5 km var det tänkt. Ska TA dem där förbaskade 8 kg!! AHHHHHHHHHHHHHHH

Snart kommer jag brudar! saknar saknar!! Syrran vad jag vill ha kul på torsdag och det kommer vi att ha vill jag lova. DAnsa hela natten! HAHA ja juste det jkpg är ju bara till 2 på natten men man börjar bli gammal så det är nog en perfekt tid. Syrran vad sägs om en löpning på fredag? Om du inte är för berusad dagen innan...



PUSS

Hon är så HET mn syster
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

Hallå söta syster!



Om jag inte är så förkyld kan vi springa en runda men vem ska ha Leja. Henrik jobbar ju på fredag. Jag ska faktiskt inte drika alls mycket på torsdag för jag måste ju klara av att ta hand om min dotter dagen efter sen. Saknar dig! Det ska bli så kul nu när du kommer hem! puss

2009-05-04 | 07:43:17
http://linalillalina.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!