Potatismos=klister

Hejsan! Varit helt fullt hela helgen. Fredag jobbade jag kvällen på macken. Allså personalen där är hur goa som helst,I like:)
Lördag: Åkte jag och Kristian tidigt till Jkpg och kom hem till min underbara mamma. När vi kom så skulle vi äta middag nästan direkt. Mamma behöver inte laga maten själv för hon tar rester från sitt jobb:) men hennes mat är faktiskt strået vassare tycker jag. Kristian är som en kvarn bara hälla ner vad som helst så maler han det;) Sen satte vi oss med Matten jag och kristian satt vid mammas bord till och från i 7-8 timmar och bara pluggade och pluggade. Gick en promenad alla som var hemma:) Lina och Henrik kom förbi med sötnosen Leja. Hade det väldigt trevligt med tanken på att man var tvyngen med matten. På kvällen pysslade mamsen om oss med Tacos och godis( Hon är den bästa) Tack mamma för allt! La oss runt 23.

Söndag: Gick upp år frukost sen pluggade vi matte till 16. Fick vara barnvakt åt Emil i 2 timmar helt själv, han var jätte snäll grät int en ända gång. Var glad hela tiden:) Sen så fick vi våfflor av mamma och en födelsedagssång lite i förskott till min dag:) Fick en parfym av Linus och Dennis, kryddväxt av pappa och lite pengar. Mamma óch Lina tar jag sen nästa gång så får jag nåt då med:) Åkte hem vid 20 tiden och självklart drog vi till MAX som vi inte har här mumma. sen kom vi hem till gbg.

Idag så fick vi gå till hemköp och handla frukost. Hem och käkade satte mig med matten och lagade mat Biffar och igentligen potatismos men den blev klister tror det blev så för poptatisen var kall?? så det fick bli makaroner:). Snart ska jag gå till jobbet och köra till stängning.

Pust mycket denna veckan!
Men snart mitt kalas jippi!!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!