Jobb, Shopping och sist med inte minst jobb igen!

I går efter jobbet stack jag till Mia pia och bara myste. drack te och tjötade. Åkte och hämtade Kristian på centralen.
Kom hem och la mig direkt och mådde faktiskt väldgt mycket bättre sen på kvällen.


I dag gick jag upp jätte jätte tidigt redan 4.45, men det var inte så jobbigt som jag trodde:)
Kom hem redan vid 11.30 myste i sänge och läste. Sedan somnade jag så gott och sov till 14.30 upp och blev så otroligt sugen på att shoppa. Stack i väg till backa-plan. Hittade massa fina saker och jag blev jätte nöjd:) sen åkte jag sirekt till jobbet. Åt sushi Mums!

Ett par jeans från Ginatrícot, Rosa,beig kofta  från gina, Sjal gina och blus hm.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!