Hjärnan=fuktig bilsvamp!

NEJ NEJ NEJ!!! Jag sitter med matten men det står helt still i huvudet! GUD GUD snäll ge mig kunskap!
PANIK PANIK PANIK..måste klara detta prov. Orkar inte ligga efter med massa.
Har fått övningshäfte nu och finns lite tal och så började jag och drekt sjönk mitt självförtroende till botten. Känner att jag kanske få ta en semsterdag från jobbet nästa vecka. Hoppas verkligen någon snäll liten tjej från jobbet kan ställa upp:)
PUST ska nog vila hjärnan och sova. Hoppas på bättre tider i morgon eller vad säger ni.

sov gott!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Charliieee

Lycka till med matten! Det där klarar du galant!

2009-03-06 | 10:00:51
http://charliieee.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!