deppig dag:(

Usch i dag har jag varit jätte deppig:( Varför I don't know??)
Allt har bara känts så tråkigt och menigslöst. Sängen lockade mer kan jag säga.
Tror jag har för mycket just nu. Blir nog så när jag inte varit ledig på länge. Måste ha lite helg annars blir jag nog sur och grinig. Stackars A soom får stå ut med mig på jobbet. Typ inte sagt ett ord i dag.
Nej hur tråkigt är inte detta för er att läsa då? Man får nog hoppas på att morgon dagen blir bättre..Hmm jag ska upp 5.00 Nja kanske inte den bästa morgon:( Åhh matte när jag kommer hem( ångest)..Måste måste.... BLÄÄÄÄÄ
Hoppas i kan muntra upp mig! Skriv gärna nåt roligt:) Puss


PS: Pappa du får läsa min blogg där får du ju se allt som händer:)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mia

Du får se fram emot onsdag nästa vecka gumman, då ska vi fira dig och det kommer bli jätteskoj! :) Säg till om du vill hitta på något på lörd lr sönd jag är som sagt ledig. Förstår om du ligger med näsan i matteboken hela helgen. Puss

2009-03-03 | 14:01:27
http://miahansback.blogg.se/
Anonym

Hej gumman det blir bättre. I morgon får du nya tag. man kan inte vara toppen varje dag, för då fins det ingen dag som allt är bra på Puss mamma Älskar dej

2009-03-03 | 21:12:48




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!