Snart helg=) Julias examen och pataj i Lund

Nu Var jag lite dum. Tog på mig ett extra pass på mitt andra jobb igen denna vecka. Jaja!!
Är sjukt trött vet inte varför, eller jo det vet jag nog!
 
Blir så förbannad på sytemet som csn har. 50000 får du tjäna varje termin typ och detta är innan skatt. Dem där pengarna tjänar jag in på två månader i sommar och då har jag inte ens börjat plugga om det nu ska bli så. Men hur vet man om man kommer in. Det får man ju reda på i mitten av juli. Ska man bara sluta jobba då eller? Vissa får ju reda på det dagen innan om man är reserv. Men hur ska man då vet hur mycket man ska jobba i sommar? Man vet ju inte om man kommer in. Men det spelar ingen roll jag måste känna av hur mycket jag klarar av.

I helgen ska jag och Krille till Lund. Ska verkligen bli jätte roligt, men måste erkänna att en hemma helg hade suttit fint. Men kryss i taket jag är även ledig helgen efter och då ska jag bara njuta. Få se om jag åker till mamma och dem. Just nu tror jag att lite sambo liv skulle sitta fint, för det var ett tag sen vi var ensamma och hade världens mys kväll/ helg. Kanske kan dra. Nu ser jag en rolig grej. Varför inte köra en sista minuten nästa vecka! Ahh ska ringa krille nu puss puss höres
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!