Midsommar och dop

I går så jobbade jag sen stack jag och Kristian till mamma på midsommarfirade.
Min mamma hade grillat och hela familjen var samlad. Vi fick jätte god mat och det bjöds på kukelemuck kaka som vi kallar den (mamma med sina roliga ord) som smakade undebart med jordgubbar.
Tipspromenad efteråt och Lina vann, Linus kom sist:)
Hade det jätte mysigt med familjen men det tog slut för fort då alla skulle upp tidigt för Lejas dop.
Jag och mamma gjorde en blomsterkrans efter alla hade åkt som Leja skulle få på dopet.

Blomsterkransen


tipspromenad (bild lånad av syrran)


Kan man tro att alla dessa är inom en familj:) bild lånad av lina

Sen kom den stora D dagen. Lejas dop. JAg sjöng "du ska inte tro det bli sommar" som gick jätte bra. Kul att folk uppskattar solo sång. Jag och Kristian har fått det stora förtroendet att få vara faddrar som jag ä väldigt stolt at få vara över den lilla kickan. Det blev mat och tårta. Sen åkte vi hem till Gbg för jag skulle jobba.


Familjen (bild tagen av mig)


Stolta faddrar


Finaste familjen

Jag och Världens finaste och undebaraste mamma!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Aida

Hej, fin helg ser jag. Grattis till Leja, är det samma sak som att kalla det gudmor? Jag firade också midsommar m min kicka :).



Till Lina: Vilken fin familj du har! :D



2009-06-21 | 10:46:41
josefina

Vilken st krans

2009-06-21 | 10:50:23
http://josefinaljus.webblogg.se/
Annika

Jessica! Hur kunde jag glömma att säga hur fint det var när du sjöng!!? Fick gåshud! Det var så vackert! Kram kram från Annika

2009-06-21 | 12:11:43
Anonym

Du är väl för gullig med dina bilder o inlägg,Puss på dej

2009-06-21 | 21:59:18




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!