Helgen var jätte rolig!

Resan gick jätte bra till Jönköping och vi kom till mamma vid 3 på natten. Vaknade vid 8 då mamma gick upp och vi gick ut och sprang. Jätte duktig mamma allså. Sicken kondis.. Sen så låg vi och solade hela dagen och blev bortskämda av mamma. Sen var det dags att fixa i ordning mamma och mig själv så klart, innan festen som skulle var ai Ekotopia ( mammas jobb). Vi kom dit runt 19 och fick buffe som var jätte gott. Jag drack mitt försa glas vin på 6 veckor och det blev bara mer och mer vin. Helt underbart gott. Sen började ett rock and roll band att spela och det kom så otroligt mycket folk. Jag hade det jätte roligt och träffade massa gamla vänner från högstadiet. Söndag var jag jätte trött och en lång bilfärd hem och sen jobb till stängning.

Men tack mamma för en jätte mysig kväll. Hoppas ni kommer snart till mig.


 Bild lånad av syster


Jag dricker cider på mammas uteplats


Jag och mamsen

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

Hej söt!

Jag bara vill ha din tunika! sååååå fin!

Puss

2009-06-02 | 04:06:58
http://linalillalina.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!