Cambridge

Nu har jag köpt en ny upplaga av detta pulver ska köra kombinerad kur men fast föda och pulver. Känner att jag vill träna och röra på mig och då behöver jag mat. Så nu ska jag ner det där 5-6 kg. Sen är jag nöjd.
Folk börjar nämna att jag gått ner och det är ju alltid lite roligt att få höra. jag kämpar på men jag är väldigt nöjd ändå över mina resultat hittills. 
Jag tror det där med att röra sig är väldigt viktigt och jogga har gjort min kropp mycket fastare och jag förbränner mycket fett. Jag och en vän ska kanske springa milen i augusti.

På tal om annat så har Jag  även lite problem med framtiden. Om jag kommer in på skolan så vet jag inte hur jag ska göra med mina jobb. KOmmer ju jobba kvar men om jag vill ha bidraget från csn så får jag inte jobba för mycket och dem drar gränsen i Juli och då har jag typ tjänat in hälften av det jag får tjäna redan. Får strunta i Csn om jag studerar och bara kombiner jobb med studier. Vet ju inte heller hur tufft det blir men jag lär la märka. Får förhoppningsvis reda på om jag kommer in på behadlingspedagog i veckan och högskolan i mitten av juli. Jag är lite nervös men det går säkert bra.

Jag och Krille är sugna på en härlig semester och jag hade tänk bjuda med honom på en resa. Han kanske gör något romantiskt för mig. Man får hoppas på det bästa... Vet bara inte vart det bar i väg. Ungern är jätte fint men kanske dags för något nytt och vart är det?

Sov gott på er!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!