Nu har jag kommit förbi 70 strecket!

I dag ställde jag mig på vågen och gissa vad jag har lyckats ta mig förbi 70 strecket och försöker komma neråt.
Jag har nog inte sagt att jag kör en ren kur nu igen ( sen i fredags). Inga problem denna gång heller (än så länge) Förutom att Krille står och lagar mat uti köket och det luktar jätte gott blir väldigt sugen.
Jobbat hela helgen och måndag tisdag. Kristian har fått jobb på samma mack som mig nu och han börjar i morgon. Vissligen får vi inte jobba ihop (förstår inte varför) men det finns säkert en anledning. Så det är ju jätte bra!
Nu är del vila som gäller och jobb tor,fre,lör,sön,mån,tis ons,tor,fre,lör SEN SEMESTER!!!

Pöss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

Vad du är duktig syster!

Vi saknar dig här hemma! Det har hänt såååå mycket med Leja, det är så tråkigt att dy bor så långt bort och inte kan träffa henne så ofta!



Puss

2009-07-09 | 13:43:26
http://linalillalina.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!