Lördag kväll

Jag gick till jobbet väldigt tidigt och gjorde det jag skulle göra. Sen hem och Kristian hade lagat mat till mig.
Sen sov jag en liten stunf för jag var helt slut efter veckan. Känner mig väldigt sliten nu efter allt jobb. Men nu är det knappt en vecka kvar och det kan jag känna att jag överlever, men jag gör nog aldrig om detta igen.
Men efter sovpause så gjorde jag och krille i ordning oss och drack lite innan festen. Sen fick vi skjuts av K kusin. Vi var för lata för att ta bussen hela vägen dit. Kom till festen och hade det jätte tervligt, men drog för att käka vid 1 tiden och hemma vid 3 sov till 12.30 i dag. Helt underbart. Inte så mycket vin så jag mår så bra i dag. Ska ju snart till jobbet och jobba stängning.






Aloma men sin vän.


Patricia som jag lärt känna.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!