JA! JAg hittade den..

i dag var jag i stan ocj klippte mig och färgade håret.
Sen gick jag och krille på stan och jag ville hitta en bikerjacka svart.
Gick och letade överallt och hittade en på lindex för 1200 men ingen i min stolek. Sen sa krille vi går in på ZAra och där hängde den och den kostade bara 600 sen kom jag på att jag hade presentkort på 200 så det var helt perfekt..
Jag blev så glad för att jag hittade den..Sen har jag beställt lite från hm också ...


en klänning från hm, skor även med från hm sen min fina jacka från zara.

Beställt lite mer från hm som kommer snart hoppas jag
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Vivien

din klänning var skitfin!

2009-08-04 | 11:20:25




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!