försov mig

i dag försov jag mig. det händer väldigt sällan (aldrig).
Jag vet inte vad som hände i morse. Hand ställt den ganska tidigt för jag skulle ut och gå men när den ringde så måste jag stängt av mobilen. Hoppade upp ur sängen och stressande gaska mycket. Kommer få en hjärtattack snart så som jag stressar. Dem fick säga till mig på jobbet att lugna ner mig i går.
I dag är jag hos A på dagen sen ska jag till macken och jobba till 23. Sen är det ganska lugnt till lördag. Jobbar som en normal människa.

Jag ska köpa ett par skor på nelly nu som är såå snygga!

TAck och hej leverpastej
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hej gumman om du hoppar över alla inköp behöver du inte jobba så mycke kanske. Puss Älskar dej

2009-07-21 | 15:50:14




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!