stressig dag

Ska till jobbet om 10 min.
I morse var de att åke hem från jobbet sen till stan för att klippa och färga håret.
Min frisör ville färga en enhet av mitt hår för de bestod av 78 olika färger. En ganska fin normalblond färg blev de och en klippning av topparna endast. Jag vill spara mitt hår till längre. Världens bästa frisör har jag,
Sen käka lunch. Gick till min matte lektion. Idag var de första dagen med att räkna. De kändes väldigt bra och jag kände igen ganska mycket. Tror de kan bli kul mennervös är jag. Sen köpte jag spolarvätska till min lilla baby. Väl hemma upp och sätta mig lite i 30 min och nu ska jag åka till jobbet.
ha de bäst puss på er?
Vad ska ni göra i helgen?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

Mycket snygg=) men jag gillar dig som brunette

2009-01-22 | 20:24:03
http://linalillalina.blogg.se/
Maria

Ja du blev jättefin i håret. Men jag tror nog också som Lina att brun är din rätta färg!

Kramar

2009-01-24 | 10:28:09




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!