Söndag!

I dag vaknade vi 12. Gott att sova ut, men jag var helt slut ändå. Hade nog kunnat sova 2 timmar till, men Krille drog upp mig. Åt frukost vid var sin dator (blir nog så när man har varsin dator). Krille har börjat spela ett sånt där pang pang spel. Usch vad jag hatar de. Säger till han att de är så töntigt.
Sen efter frukost fick vi ännu en gång för oss att gå en lång promenad. Gick till kyrkogården och tillbaka. De var tog sin tid och var tillbaka vid halv 4 tiden. När vi kom hem så städade vi och lagade mat för veckan. Krille gjorde köttfärssås och jag hans favvo rätt för den kan han inte göra själv:). Dagen gått väldigt fort och jag ska jobba en hel vecka till. Lönen kommer på fredag. Då ska jag och Krille på en 25 års fest. De ser vi verkligen framemot. Sen ska jag plugga matte hela helgen.
I morgon är de stepup igen jippi!!! LÄngtar! Krille ska även han börja träna i morgon.
Han är så duktigt när han tränar.
Ha de så fint puss!

Lägger in en bild från Barcelona! Jag vill utomlands NU!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

va du e duktig som tränar så bra!

nu ska vi till bvc och väga Leja! henrik jobbar till 7 i kväll:( puss

2009-01-19 | 13:24:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!