Nära ögat!

Ni vet när man kommer hem sätter sig i sovan och bara blir så där jätte trött.
Då är de bra att ha en hund som man bara måste gå ut och gå med. Men de har inte jag. Så jag satt och tänkte nej jag orkar inte träna. Men Va fan Jessica! Tänkte jag.
Så jag gick och tränade i dag. Hur underbart känns de inte nu då? Jo tack helt otroligt. Vilken kick man får.
I morgon ska jag testa power Yoga. Shit vad de svider i plånboken nu. Medlemsavgift 300 kr den var man inte beredd på.
Jag ska spara så mycket jag bara kan på nästa lön. Tänker aldrig mer ha de så här. Surt är de.
Hoppas Kristian bli rik om 6 månader.
Nu ska jag duscha..
I dag bjuder jag på en otroligt rödtott som mig efter träning på bild.
Inget vackert.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!