Jag har blivit moster!

Nu sitter jag här och är så lycklig för de lilla liv som kommit till världen:)
Allt hade gått så otroligt fort och bara kommit ut till oss.

Lina och henke ligger på sjukhuset nu och njuter av att bara titta på henne.
Jag tror hennes namn ska bli Leija, de har ingen betydelse ocg det var bara 43 st i sverige som hetter så.
De vet nog´inte Lina och Henke. Hoppas jag får träffa dem snart.. Väntar på att få besöka den lilla söta.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


maja

åhh sååå söt!!! vilken liten tös!



haha gick vattnet i soffan? tror Henke fick bråttom då?

När ska du komma upp o hälsa på då??



kram

2009-01-05 | 14:34:44
maja

åhh sååå söt!!! vilken liten tös!



haha gick vattnet i soffan? tror Henke fick bråttom då?

När ska du komma upp o hälsa på då??



kram

2009-01-05 | 14:35:17
malinm.se

vad ska hon heta? =)

2009-01-05 | 14:45:07
http://malinm.se
MALIN

hejsan, GRATTIS GRATTIS...

hur kanns det. e det sa underbrt som vi forestallt oss???? ahhhh sa skoj

halsa sa sa sa mkt ifran mig

puss

2009-01-05 | 22:58:36
MALIN

hejsan, GRATTIS GRATTIS...

hur kanns det. e det sa underbrt som vi forestallt oss???? ahhhh sa skoj

halsa sa sa sa mkt ifran mig

puss

2009-01-05 | 23:00:12
MALIN

hejsan, GRATTIS GRATTIS...

hur kanns det. e det sa underbrt som vi forestallt oss???? ahhhh sa skoj

halsa sa sa sa mkt ifran mig

puss

2009-01-05 | 23:01:48




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!