Helg innebär jobb!

Var ett tag sen jag skrev nu men jag har ju haft så mycket att göra.
I måndags så var jag med Ida hela dagen. Sen åkte vi och hämtade Julia.
Åkte hem till Lovisa ( julias kompis). Där åt vi thaimat och inte vilken som helst. Massaman som jag älskar sen Thailand. Har inte hittat en enda thai resturang i Sverige som har de här. Efterätt blev de Marängsvich.
Åkte hem sen. De blev sent. Tisdag var de dubelpass och så jobbade jag tll onsdag kl 17. Efter de åkte jag på en föreläsning. RIK PÅ LIVET hette den. Otroligt bra och posetiv att höra på.
Torsdag var jag på min matte lektion och de kändes väldigt bra. Kul när man förstår:)
Sen så shoppade jag på Gina de var såå kul med de tyckte inte krille så vi åkte och köpte en pizza.
Sen pluggade jag matte hela kvällen. Städade och sen la vi oss. Upp i morse och åter till jobbet. Magsjuka på g här hos oss så jag fick hoppa in extra.
I kväll så blir de mys här på jobbet. Sen slutar jag på söndag morgon.
Ska fixa min naglar på måndag. Göra akryl de kommer bli så fint.


Sen ska jag till Jkpg jag längtar redan PUss på er alla mina bloggläsare!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!