Fort

Asså jag fick mina klänningar idag jag beställde dem igår ( den tog kanske fågelvägen). Kan ju meddela att den som är ljus rosa är grå i verkligheten. Inte den färg jag ville ha men den gråa var fin också. Dem var jätte söta mer vardags än fest tror jag.
 Jag fick hoppa in och jobba vid 17 och eftersom jag redan har så mycket timmar varför inte ta några till. Jag kan jobba hur mycket som helst bara jag har min underbara helg ledig. Hann med en solning på sportlife. Tog långpromenad i stället för dans i kväll.
Jag är helt besatt av att kolla priserna till Thailand sitter nog och väntar på att den där resa som aldrig kommer bli av. Men jag får ju drömma.
Mia och Ida ska ju på en fest på lördag. Jag vill ju hemskt gärna gå men jag vet ju hur seg jag kommer att vara. Vill inte lova dem nåt men vi får se. Kanske ska äta nåt gott ute på lördag.
Julia kommer till Gbg på måndag. Hon ska åka till Australien i 2 månader  med sin kille. Den tjejen kan verkligen leva livet. Hon kan man lära sig mycket saker av. Verkligen duktig i mycket. I allafall ska bli jätte kul att träffa henne. Vi ska ha verkligen mysdag på måndag. Fika och laga god mat. Tyvärr ska hon inte sova hos mig för hon har ju miljoner andra vänner.
Nu ska jag mysa med min vän på jobbet puss på er!

Jag och Julia för 2 år sedan.
Mina bästa hårfärg :)
!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!