Söndag!

I dag kom jag hem efter långt pass på jobbet.
Ska hämta ut mitt paket på posten i morgon från HM. De ska bli kul.
dagen gått fort i dag. Jag tränade på morgonen. Jag trodde jag skulle dö ( BODYSTEP).
Orkade inte köra hårt hela passet, men tiden gick fort. Hade ju inte tränat sen mer än en vecka tillbaka.
Ska gå på step up i morgon med för de är de jag tycker är kul.
i morgon ska jag fixa mina naglar också jag längtar.
Köpte en kökslampa som jag viljat ha länge. Louise har en likadan i sitt vardagsrum, men har inte hittat nån försen nu.
Ska försöka fjäska så krille fixar de i dag. Jo glömt säga de. I morgn ska jag ringa Apollo och boka en resa för jobbet en vecka i spanien på ett sååå fint hotell. De ska bli jätte roligt. Hoppas de finns platser bara.
Nu ska jag plugga matte ha de så fint puss på er...





TÄNK SÅ HÄRLIGT!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mia

Jaa tänk så härligt vi ska ha det gumman :) Kommer bli en minnesvärd resa. Puss

2009-02-03 | 18:01:10
http://miahansback.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!