Måndag!

I dag var de jobbet. Hade väl en ganska dålig dag inte lika bra som alla andra, men de får man ta när dem kommer.
Kom hem och tog det lugnt  en stund sen stack vi och tränade. Det var discostep, lite annorlunda men de var kul.
Visst längtar man till våren. Jag är så shopping sugen igen. Lönen har hållt hela månaden än så länge och jag kan till och med spara skönt!
Jag har ätit min första halva semla i dag. Det var inte en vanlig utan brödet var som winerbröd och en klick vaniljsås och på toppen grädde och så klart madelmassa i botten. Den var sååå god. Gillar inte riktigt dem vanliga med brödet, men denna var så god. Har ju gjort mig förtjänt en så den satt fint.
Saknar min syster i dag. i bland hade man gärna viljat bo närmare dem man älskar, men sen har man ju hela sitt liv här. Tänk att få bo nära och åka hem och äta mat lite när man vill och bara hälsa på utan att det ska bli så stort att man måste åka runt hela jkpg för att träffa alla.
Fresten Alovera juicen är faktiskt ganska bra, Mycket bättre i magen. Ska ni testa köp tranbärsjuice,  inte gott men den bästa.
 Ne ni nu ska jag gosa ner mig i sängen!
Puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!