Ledig så man knappt märker de!

I Måndags var ja i väg och shoppade kläder. De fanns så mycket att jag ville ha allt.
Köpte till syrrans bebbe. Men när jag kom hem upptäckte jag att hon hade redan den outfiten.
Tråkigt! Sen åkte jag till min vän Aloma om vi åkte och fixade naglarna. Shit va de blev fint... jag var så nöjd så!
Sen jobbade jag i dag tisdag. jätte trevligt som alltid. Åkte hem och tränade med Krille. Solning för att bli lite brunare.
Ha de fint puss puss


Mina fingrar ser ut om bamsekorvar men kameran förvrider de lite;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

Nej det var ju jättefint!!

Välkommen till oss inatt!

Vi ses väl imorgon skulle jag tro för jag orkar nog inte vara uppe när du kommer.

Kram

Anonym

Korvfingrar:)

2009-02-18 | 07:59:09




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!