Jobb

Ville bara informera er att jag har ett extra jobb nu. Han ringde precis och berättade att jag fick jobbet och jag ska börja nästa vecka... Åhh så bra vad roligt! Skönt att få igen alla timmar och att jobba med något annat än vad man är van vid.
I dag ska jag plugga matte och träna i kväll. Puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Aida

Ne, nu har jag inte hängt m här.. Vad e d för ett jobb som du har fått..?

Va kul att d går så bra! Du vet ju hur d gick för mig :( Men d e bara att ta nya tag!



Puss Löv

2009-02-18 | 20:49:18
Aida

Ne, nu har jag inte hängt m här.. Vad e d för ett jobb som du har fått..?

Va kul att d går så bra! Du vet ju hur d gick för mig :( Men d e bara att ta nya tag!



Puss Löv

2009-02-18 | 20:50:59
Ida

Tackar !! men det blev inte bättre efter det inlägget, skulle inte ha ätit frukosten, mådde skit illa, men har inte spytt efter det iaf, så jag är fit for fight igen ;) nu går jag på vätskeersättande :) kram

2009-02-19 | 11:58:46




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!