helgen!

Hm inte så värst mycket att rappotera!
Var på stan i går (fredag) med Kristian. Köpte byxor till honom, Chinos jätte snygga, men gud vad han har beslut ångest:)
Han kan stå i ett provrum och vända och vrida sig hundra ggr innan det klickar. Men på sätt och vis kanske de är bra, blir inget impuls köp då. sen stack jag till jobbet. Sen jobbar jag till söndag morgon.
Söndag måste jag plugga matte:( Usch jag gjorde nåt busigt i fredags, jag gick inte på min lektion. så nu kommer de bli jobbigt på detta kapitel:( men men! de går bra.
I morgon ska jag träna mitt eftterlängtade bodystep. just det måste boka soltid. Sen matte plugg!
Saknar mamma och syster idag:( Dem går på stan idag jag vill med:(
Saknar saknar saknar:(
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

vi saknade dig oxå!

2009-02-28 | 17:51:34
http://linalillalina.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!