Fin dag

I torsdag gick allt fint och jag hade en stressad dag. Fredag jobbade jag igen. Efter jobbet åkte jag och Kristian ut till hans kusin i Sjuntorp. När vi kom dit åt vi jätte god mat och kollade på Tv och satt och pratade hela kvällen. Jag och kristian var jätte trötta så vi la oss runt 23 tiden. Sov så gott.

Lördag: vaknade vi runt 10 tiden och åt frukost. Sen gick vi en lång promenad med Kusin och sambo. Dem har två hundar. Vi gick i 3 timmar tror jag och de är helt underbart vackert där dem bor. La oss vid vattnet i solen  på en klippa och bara njöt. De var romantiskt. Kom hem och åt mat igen och dagen gick så fort. Sen var klockan 22 och vi åkte hem. Somnade nästan direkt.

Kristian fick ett kort på en massage som utförs av mig. De var jätte fint tulpaner och en chokladkaka. Ni får fråga honom vad jag fick.

I dag ska jag träna sen plugga matte och de blir säkert att åka och handla.

Puss på er


ps. försökte skicka sms till mina vänner i går men de gick inte.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!