:)

Hej alla!
I måndags hände det inte mycket i mitt liv, jobb och träning.
Tisdag så tog jag ledigt från mitt jobb för jag låg efter med matten så jätt emycket. De är sjukt mycket sidor man ska läsa på en vecka och min vecka är helt fullt med annat att göra. Har lixsom ingen tid ( lite lat också).
Sen vid 16 började jag på mitt jobb för första gången och de var så roligt. Jätte härliga tjejer som jobbade där och dem var jätte duktiga med att lära ut. Sen så var de bara attt knalla hem och lägga sig.
Onsdag samma sak som måndag jobb och hem sen träning. Orkar inte sätta mig med matte nu kl 22.00.
Jag får ta igen allt detta i helgen,(PUST) Jag pallar inte.. de är lika mycket  nästa vecka som de har varit denna veckan i boken.
De är linjära funktioner jag håller på med nu, nästa vecka olinjära funktioner. Låter de roligt? Ne men de är helt okej när man kan och inte fastna och de gjorde jag och hade inte min räddare i nöden hemma så jag struntade i de. Inget tålamod när det gäller mig.
Ha nu ska man tänka på när man vill ha semester..Herregud tror jag kommer får jobba på den ändå!

Kristian söker för fullt efter sommar jobb, men han har inte fått tag i något ännu.

Ha det fint puss

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!