Tenta plugg

Ja då börjar karusellen. 2 dagars plugg nu till fredag.
Sen ska jag hem till min familj. Jag längtar så jag dör. I dag hade Leja sagt MAMMA när Lina kom hem. Jag kommer bli helt chockad över hur stor hon blivit. Emil (brors barn) säger tonten kommer. Gisses vad söta dem är.
Asså jag har inte varit hemma på 2 månader och nu äntligen.
Mitt jullov finns inte det är bara plugg som gäller men vi får väl se det som posetivt också:)
Hoppas jag får en rejäl julklapp av pappa sp jag har råd med mat över Januari.
Lagt ut våran bil för försäljning hoppas den blir såld.

Vad händer på nyår? Planerar att mamma och Bob kommer. Tänkte vi skulle ha 3 rätters och jätte mysigt.
Outfit blir samma som förra året:) Ska testa om den passar

Ha det bra vänner

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!