tenta plugg igen

ja då är det en vecka kvar inför tentan. ska sitta hela helgen nu och plugga. Det känns väl så där kul.
Efter fredagens tenta ska jag pka till Jkpg och det ska bli så roligt. Det värsta är att vi har en tenta precis en vecka efter dennna som kommer så jag måste plugga. Men det är den sista tentan innan Jul lovet.
Hände en så dum grej med csn. Jag skulle ju betala tillbaka ett bidrag som jag hade fått för mycket för att kunna tjäna mer. problemet var att det inbetalningen strulade för jag gjorde ett fel när jag skulle betala via banken så den kom för sent in. Då får man inte betala in bidaget utan dem kommer att kräva att få tillbaka. men det roliga är att nu behöver jag inte betala alls lika mycket som jag hade gjort när jag skulle betala första gången. inbetalningen första gången 2684 kr typ ett bidrag men nu behöver jag bara betala 1700 kr ja asså vilket sjukt system. fattade inget men om man vill betala mindre till csn  så ska man göra fel tydligen för att göra rätt såfår man betala mer. Hhaaa detta CSN det sämsta system som finns i vårt svenska samhälle!
Där finns det mest brister än vad jag har hår på huvudet!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!